Monday, February 21, 2011

Rindu

Emmm...
Aku mengenali diriku sbg seorang yg sgt pemalu (disagree?? shut ur mouth)..
seperkara yg ak amat kenali diriku adlh ak membiarkan perwatakan dan pemikiranku dipandang misteri oleh sebilangan besar sahabat - sahabat baikku.
Aku menjadikan hatiku sebagai lubuk emas segala -rahsia yg tersimpan rapi dalam memoriku.
Aku x mudah memberi jauh sekali senang menerima namun hatiku bkn sekeras kerikil untuk didekati.
Keluarga adalah jantung dan nadiku, kawan- kawan adalah nafasku..setiap kali membuka mata, menarik nafas pagiku aku ingin mereka sentiasa di sisiku menjadikan ak sedar aku dikelilingi oleh orang2 tersayang sepanjang masa.
Dan jauh di sudut hatiku..
aku ingin mereka tahu berapa lama atau dekad aku terpisah dan x bersua muka namun percayalah tiada sedetik pn aku x mengingati mereka...
Sentiasa diingati....

Efia Fida
Nurul Ainie
Afizaa Abdullah
Ruzilawati
Aswa
Nurul Hidayat
Permulaan persekolahanku mengenal kamu semua adalah detik paling manis dalam hidupku

Wan Masasma
Durrani Nadira
Nur Ellina Mohamad Salin
Zubaidah Husin
Noorazlina Abdul Rashid
Marzueen aziah Kakwani
Elayani
Thasa
Fadzlin Ismail

5 Tahun bersama kalian menceriakan hariku dan menambah warna dlm hidupku serta menjadikn ia memori manis bagiku

Emillia Aida
Sinchan
Nur Sabrina Azmi
Nurul Huda
Hafiza Hadi
Nity Azidah
Fifi Dona
Yah
Nora Azila
Zarith

Kamu semua adalah pelengkap 'puzzle' persabatanku

Honestly..this is not so - called a confession but i really2 mean it!!
Friend and friendship are the package of feeling, Nobody can delete it or erase it..Only we can feel it
Hv a nice day and I'm truly loves and miss u much much & much

No comments: